Langs de Saone - Reisverslag uit Port-sur-Saône, Frankrijk van Ria en Henri Brinke - WaarBenJij.nu Langs de Saone - Reisverslag uit Port-sur-Saône, Frankrijk van Ria en Henri Brinke - WaarBenJij.nu

Langs de Saone

Door: Ria en Henri

Blijf op de hoogte en volg Ria en Henri

17 Juni 2014 | Frankrijk, Port-sur-Saône

Vandaag 75 km gefietst. Gedeeltelijk over het jaagpad langs de Saone. Een mooie route. Uiteraard weer noordenwind, die gedurende de dag steeds sterker werd. Op de camping in Port sur Saone. Een redelijk grote plaats maar geen enkele supermarkt. Uiteindelijk brood gekocht bij de bakker, vlees bij de slager wijn en bier in de boekhandel en chips en toetjes in de Portugese epicerie.
Gisteren vergeten te melden dat we in de Jura nog een keer verkeerd zijn gefietst en daardoor 140 hoogtemeters extra. Inmiddels controleer ik nu voor elke klim een keer extra of we die klim wel echt op moeten. Uiteraard kwamen we vanmiddag op de camping het echtpaar uit Arnhem weer tegen. Zij bleken in de Jura dezelfde navigatiefout gemaakt te hebben.
Aan het begin van de avond heeft het zowaar even geregend. Nu is het droog en de voorspellingen zijn goed. Wel uiteraard nog steeds noordenwind. Gelukkig wel minder.
Nog 820 km voordat we weer thuis zijn.