Mainz - Reisverslag uit Mainz, Duitsland van Ria en Henri Brinke - WaarBenJij.nu Mainz - Reisverslag uit Mainz, Duitsland van Ria en Henri Brinke - WaarBenJij.nu

Mainz

Door: Ria en Henri

Blijf op de hoogte en volg Ria en Henri

27 Juli 2016 | Duitsland, Mainz

Vanochtend weer op de normale tijd op, een wekker hebben we niet meer nodig. Eerst koffie met gebak als ontbijt. Het is een beetje bewolkt later komt de zon er weer door, het is prima fietsweer. Tegen de middag wordt de wind sterker net als de voorgaande dagen. Ook nu weer tegen, maar meestal is er wel enige beschutting. Lunchen doen we aan de oever van de Main, in de schaduw van de skyline van Frankfurt. Onderweg kopen we kersen langs de wrg, die we op een bankje langs de Main op eten. Na 72 km komen we aan op de camping, daar waar de Main bij de Rijn komt. We staan aan de Rijnoever tegenover Mainz. Stonden we gisteren onder de aanvliegroute van vliegveld Frankfurt, nu stijgen ze op over onze camping.

• 27 Juli 2016 - 20:38

Tjark:

En morgen via Bacharach richting Koblenz?