Langs de Main - Reisverslag uit Kahl am Main, Duitsland van Ria en Henri Brinke - WaarBenJij.nu Langs de Main - Reisverslag uit Kahl am Main, Duitsland van Ria en Henri Brinke - WaarBenJij.nu

Langs de Main

Door: Ria en Henri

Blijf op de hoogte en volg Ria en Henri

26 Juli 2016 | Duitsland, Kahl am Main

Vandaag een halve rustdag, we hoeven maar 60 km. Eerst koffie met appelgebak als ontbijt in Mittelberg. Daarna wandelen we rustig door het vestingstadje heen en stappen op de fiets. Prachtig weer 's middags 29 graden en wind tegen. De omgeving is weer heel anders dan gisteren, we fietsen langs de Main en dat dal is veel weidser dan het dal van de Tauber. Na 60 km komen we om 1 uur aan bij een camping in Kahl am Main, aan een leuk recreatiemeertje. Op de camping een middagdutje, het is tenslotte vakantie. We durven de telefoons en de tablet niet op te laden in het toiletgebouw zonder dat we er bij zijn. Daarom hebben we een accupac, die durven we wel onbeheerd te laten liggen, gaat al jaren goed, helaas vandaag is hij gejat. De komende dagen hebben we dus wat problemen met het opgeladen houden van onze telefoons.
Tegen 6 uur begint het te regenen, een goed moment om te gaan eten. Na het eten is het weer droog en schijnt de zon.