Regen - Reisverslag uit Rolandswerth, Duitsland van Ria en Henri Brinke - WaarBenJij.nu Regen - Reisverslag uit Rolandswerth, Duitsland van Ria en Henri Brinke - WaarBenJij.nu

Regen

Door: Ria en Henri

Blijf op de hoogte en volg Ria en Henri

29 Juli 2016 | Duitsland, Rolandswerth

Afgelopen nacht veel lawaai op de camping. 's nachts treinen en 's ochtendsvroeg boten en helikopters. Bij het opbreken van de tent begint het te sputteren. Eerst koffie bij de bakker. Nu begint het echt te regenen. Nog maar een koffie dus. Een tijdje gekletst met een echtpaar dat onderweg is naar Rome. Het wordt weer droog en we stappen op de fiets. Bij Koblenz begint het weer te regenen. Daarom maar geluncht onder een leuk prieeltje in het park. Bij de overblijfselen van de brug van Remagen, bekend uit de 2e wereldoorlog weer regen, opnieuw schuilen. Vlak voor de camping begint het opnieuw te regenen. Eerst maar een pilsje op de camping. Daarna breekt de zon weer door en wordt het weer lekker warm. Geen winkel in de directe omgeving, dus we gaan straks maar weer uit eten.
Vandaag 97 km gefietst en we staan nu in Rolandswerth.

• 29 Juli 2016 - 17:53

Tjark:

Tsja, misschien had ik jullie even moeten waarschuwen over het lawaai. Wij hebben in juni nog 5 nachten gestaan in Bacharach (in de buurt van St. Goar) en hebben 5 nachten niet zo goed geslapen door al het lawaai. Aan weerszijden van de Rijn dubbelspoor en die lange goederentreinen rijden dag en nacht. Begrijp echter, dat jullie het goederenvervoer op het water 's nachts niet hebben gehoord. Dat is dan toch weer een pluspuntje.