Goussonville - Reisverslag uit Goussonville, Frankrijk van Ria en Henri Brinke - WaarBenJij.nu Goussonville - Reisverslag uit Goussonville, Frankrijk van Ria en Henri Brinke - WaarBenJij.nu

Goussonville

Door: Ria Henri

Blijf op de hoogte en volg Ria en Henri

23 Juni 2015 | Frankrijk, Goussonville

Goussonville.
Gisteravond regende het een paar uur. Gelukkig konden we ergens binnen zitten, dus dat viel mee. Vanochtend scheen de zon weer, al was het iets kouder dan gisteren, ongeveer 20 graden, dus wel prima fietsweer. Na 2 km reed een Franse automobilist mij (Henri) van de fiets. Hij stopte half op de weg, leek ons op het laatste moment voorrang te geven, maar reed toen toch door en botste achter tegen mijn fiets en daardoor viel ik met foto fiets en al op de weg. Nadat ik onder de fiets vandaan was gekropen bleek de schade mee te vallen. Wat schaafwonden, verder niets gelukkig. De Fransoos wilde ons eerst nog de schuld geven, wij zouden tegen het verkeer in rijden. Maar het was geen eenrichtingsweg en we kwamen van rechts. Duizend verontschuldigen, ern pleister op de knie en we konden verder. Na 20 km nog even stil gestaan bij de plek waar we 2 jaar terug het telefoontje over Bennie kregen. Na 71 km niet kwamen we aan bij de camping in Goussonville. Het was de hele dag een beetje bewolkt, nu zitten we heerlijk in de zon met een biertje.

• 23 Juni 2015 - 17:19

Tjark:

Henri, je liet ons schrikken. Gelukkig is alles goed afgelopen. Veel (fiets)plezier verder.
    Groetjes Tjark en Hanny

• 23 Juni 2015 - 17:43

Pim:

Schrikken en dat op deze dag! Succes!!